Boguszyce dn. 29.11.2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 poz. 2019) pt. „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria przyszłości”.
- Zamawiający
Publiczna Szkoła Podstawowa w Boguszycach wchodząca w skład Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Boguszycach
ul. Opolska 17, Boguszyce
46-060 Prószków
Tel. 77/4648578
e-mail: pspboguszyce@wp.pl
strona www.zsp.boguszyce.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria przyszłości”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria przyszłości, zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia. Sprzęt musi posiadać gwarancję co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne – serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, instrukcję obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierową).
3. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie zamówienia
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia i wystawienia prawidłowej faktury:
do dnia 22 grudnia 2021 r. - Podstawą do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia jest faktycznie zrealizowane zamówienie i protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie miało miejsce po wystawieniu przez wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury.
- Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji:
- 60% wartości zamówienia brutto do dnia 22.12.2021 r.
- 40% wartości zamówienia brutto do dnia 15.08.2022 r.
4. Opis sposobu przygotowania oferty
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
- Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
- Wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 3).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Ocena oferty
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie najniższej ceny), spełniającej wymogi programu Laboratoria Przyszłości.
- Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym dostawę oraz podatek VAT.
- Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
- Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry, czas dostawy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adres pspboguszyce@wp.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły do dnia
3 grudnia 2021 r. do godziny 10.00 na kopercie należy umieścić „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria przyszłości.
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
7. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej.
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega prawo do niewybierania żadnej oferty, jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zamówionego sprzętu
i wyposażenia.
8. Informacje dodatkowe
Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Małgorzata Matczak.
ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz ofertowy (do wypełnienia).
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Formularz specyfikacji cenowej
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych